چرا بیمار بیماری کلیه کردم اشتها بد و پا تورم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار بیماری کلیه کردم اشتها بد و پا تورم

چرا بیماری های کلیه بیماران کردم اشتها بد و پا HinchadosPor که بیمار بیماری کلیوی اشتها و پا متورم؟ همانطور که همه ما می دانیم، از بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از علائم یک ظاهر به یک، هر دو اشتها و پا متورم هستند مشترک.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای بی اشتهایی؟

شما می دانید، بیماری بیشتر بیماران کلیه سطح کراتینین بالا، و سپس عملکرد کلیه شما خواهد بود آسیب دیده بیش از 50 درصد، به طوری که کلیه ها می تواند به طور موثر کار نمی کند و سموم و مواد زائد بیشتری در خون تجمع می یابد .در طور کلی، می توان گفت که سطح بالای کراتینین به معنای بالا از سموم در خون خود. سموم نه تنها از بین بردن سلول های کلیوی است، بلکه بد برای معده. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دریافت اشتها.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دریافت پا متورم؟

به طور کلی، بیمار بیماری کلیه خواهد نشت بسیار خوبی از پروتئین ادرار داشته باشد. به عنوان پروتئین از دست داده است، فشار کاهش می یابد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم.

چگونه برای تسکین علائم ناشی از بیماری کلیوی؟

همانطور که همه ما می دانیم، که کنترل مناسبی از علائم آنها باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید اقدام اولیه برای جلوگیری از این بیماری بدتر است طول بکشد.

اول، شما باید یک رژیم غذایی را در فرم با توجه به شرایط خود شما ایجاد کند. بنابراین شما باید برخی از درمان است که می تواند کمک به تمیز کردن مخزن را در کلیه ها و کنترل پروتئین در سلول های آسیب دیده را ترمیم ادرار و کلیه پیدا کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از بیماری کلیوی بیماری empeore.Si بیمار خوش شانس است، می تواند از این فرصت برای لذت بردن از زندگی بالا با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: